U ontvangt altijd een goede standaard service van ons. Voor een optimale begeleiding kiest u voor onze comfort service.
De documenten die betrekking hebben op uw situatie, bewaren wij altijd in uw persoonlijke dossier. Wanneer er een wijziging ontstaat in de sociale of fiscale wetgeving die gevolgen kan hebben voor uw hypotheek, informeren wij u tijdig. In sommige gevallen zal de geldverstrekker of verzekeraar zelf contact met u opnemen.
Welke service kunt u standaard van ons verwachten?
- U ontvangt ondersteuning van ons als u extra wilt aflossen.
- Uw vragen over afgesloten producten beantwoorden wij voor u.
- U ontvangt ondersteuning en advies bij betalingsproblemen.
- Bij het einde van de rentevast periode, bespreken wij het rentevoorstel van de bank met u.
- Wij bekijken of het voor u loont om over te stappen naar een andere geldverstrekker.
- U ontvangt ondersteuning van ons wanneer u klachten heeft over uw bank of verzekeraar.
- Uw eventuele klachten registreren wij.
- Wij informeren uw bank of verzekeraar bij overlijden, arbeidsongeschiktheid of werkloosheid.
- U ontvangt begeleiding bij uitbetaling en de afwikkeling van uw bouw-of verbouwdepot.
Lees meer over onze standaard service in ons service document.